میزان رضایت مندی شما از عملکرد شورای چهارم شهر لار چقدر است؟

نتایج

Loading ... Loading ...

انتشار در۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۰ ق.ظ سرویس:عناوین اصلی 12 دیدگاه 275 بازدید

دفتر نماینده مجلس از آغاز حرکتی جدید در طرح راه آهن لار–بندرعباس خبر داد/ سهم سرمایه گذار خصوصی در اجرای این طرح از ۸۵ به ۵۰ درصد رسید

دفتر نماینده مجلس از آغاز حرکتی جدید در طرح راه آهن لار–بندرعباس خبر داد/ سهم سرمایه گذار خصوصی در اجرای این طرح از ۸۵ به ۵۰ درصد رسید

به گزارش دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش، با تلاش و پیگیری دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی پروژه راه آهن لارستان-بندرعباس که در سال ۱۳۸۹ با کد پروژه ۱۳۰۳۰۱۵۰۴-۳۰۷۰۱۰۷۶ به صورت مشارکتی ۸۵ درصد سرمایه گذار بخش خصوصی و ۱۵ درصد دولت همه ساله در بودجه کشور اعلام می گردید ولی به دلیل عدم استقبال بخش خصوصی هیچگونه تحرکی نداشت حرکتی جدید را آغاز کرد.

اهم اقدامات به قرار زیر است:

۱-دیدار دکتر جعفرپور با دکتر اسلامی وزیر جدید راه و شهر سازی و توضیح نیاز منطقه برای اتصال ریلی به راه آهن سراسری از طریق بندرعباس در تاریخ ۱۴ آبان ۹۷

۲- جلسه نماینده باتفاق فرماندار و مدیر کل راه وشهرسازی با کارشناسان حوزه های مرتبط به منظور تامین مالی پروژه احداث راه آهن

۳- جلسه مورخ ۱۹ آذرماه ۹۷ دکتر جعفرپور با دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی و چند تن از معاونان وی به همراه مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و آقای حسنی فرماندار ویژه لارستان

۴- سرانجام طی نامه شماره ۱۲۶۷۸۸/۷۰۰ -۹۷/۹/۲۰ معاون وزیر پروژه راه آهن لارستان-بندرعباس به صورت ۵۰ درصد سهم دولت (شرکت ساخت و توسعه) و ۵۰ درصد بخش خصوصی موافقت گردید.

۵- در ادامه پیگری ها و طی ملاقات دکتر جعفرپور با دکتر لاریجانی در تاریخ ۲۵ آذرماه ۹۷ و درخواست حمایت از رییس مجلس برای اجرایی سازی طرح، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و با پی نویس به دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر حمایت از این طرح و ارسال رونوشت آن به وزیر و رییس کمیسیون‌ برنامه و بودجه  مسیری جدید در احداث پروژه راه آهن لارستان باز شد.

بدینوسیله ضمن اطلاع رسانی به مردم شریف لارستان بزرگ امیدواریم با حمایت سرمایه گذاران و خیرین بزرگوار منطقه پروژه راه آهن، منطقه ویژه اقتصادی، بندر خشک و… موجب رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه گردد.

عکس: آرشیو آفتاب لارستان


12 نظر

  1. ناشناس گفت:

    4

    0

    چرا راه اهن جهرم به شيراز تماما توسط اعتبار دولتي در اينده نزديک به مناقصه خواهد رفت ؟ اما راه اهن انتني لار به زاهد محمود و بندرعباس بصورت۵۰درصد بخش خصوصي انجام خواهد گرفت؟.مگر راه اهن شيراز جهرم لار بندر يک کد اعتباري ندارند ؟ که راه اهن جهرم با اعتبار دولتي ،اما راه اهن لار با اعتبار بخش خصوصي اجرايي خواهد شد.حال ببينيم کدام خير و خيرانديش منطقه سرمايه گزاري چند صد ميليارد توماني براي اين راه اهن در اين شرايط خواهد کرد….

  2. ناشناس گفت:

    0

    0

    حلقه گمشده ی این زنجیر جاده فدامی و فرگ هم مد نظر داشته باشد

  3. عصر بیداری گفت:

    4

    0

    اینهمه آسمان ریسمون یعنی عوامفریبی و معنی آن برای خواص به صورت خودمانی : انجام نمی شود و اهل کار می دانند کشک است

  4. عصر بیداری گفت:

    3

    0

    هر چقدر انتقال آب خلیج فارس با شرکت ترکیه ای در آستانه انتخابات مجلس و عوامفریبی اجرایی شد این هم می شود …..خودتان هستید

  5. ناشناس گفت:

    0

    4

    خیلی خوب انشالله در این کار موفق باشند

  6. اصغر گفت:

    6

    0

    فعلا مصوبه زياد داريم ،مثل منطقه ويژه اقتصادي که فعلا ميگن مصوبش هست ،مثل دانشگاه فرهنگيان،مثل راه اهن،مثل بزرگراه لار جهرم و لار بندرعباس ،مثل مصوبه کل شدن ادارات صنعت و معدن و جهاد کشاورزي و ….حالا هر موقع رو زمين اجرايي شد اونموقع خبر خوشحالي بايد داد

  7. ناشناس گفت:

    1

    0

    همش خیر خیر خیر خیر خیر
    بابا دولتم یکم خرج کنه چه وضعیتی هست؟؟؟ شما نگاه لامرد و جهرم و حتی داراب و فسا و مرودشت و کازرون بکن این همه خرج همه ش از دولت و لار این وسط به خاطر شما عقب مونده کاش زودتری به پایان برسه دوره ی […] بار شماها

  8. ناشناس گفت:

    3

    0

    جناب جعفر پور جنابعالي مصوبه بزرگراه لار جهرم و لار بندر رو داشتي ،پس چرا بعد شش سال نمايندگي حضرتعالي اقدام قابل ملاحظه اي براي اين جاده مرگ انجام نشده است ؟

  9. عصر بیداری گفت:

    3

    0

    اول سهم بخش دولتی را اجرا کنید چرا همه پروژه

ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان