میزان رضایت مندی شما از عملکرد شورای چهارم شهر لار چقدر است؟

نتایج

Loading ... Loading ...

انتشار در۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰ ق.ظ سرویس:اجتماعی 3 دیدگاه 209 بازدید

فرمانداران «لارستان»، «جهرم» و «زرین دشت» برای تسریع در دوبانده کردن جاده این شهرستان ها تا «بندرعباس» هم قسم شدند+ گزارش تصویری

فرمانداران «لارستان»، «جهرم» و «زرین دشت» برای تسریع در دوبانده کردن جاده این شهرستان ها تا «بندرعباس» هم قسم شدند+ گزارش تصویری

در نشستی مشترک با حضور فرمانداران شهرستان های لارستان، جهرم و زرین دشت، درخصوص تسریع در جهت اجرای عملیات دو بانده کردن محور جهرم- لارستان-بندرعباس بحث و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در این نشست مشترک که در محل کارگاه پیمانکاری سیویل تونل برگزار شد؛ جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان اولویت کاری خود و دیگر فرمانداران جهرم و زرین دشت در تمامی زیرساخت ها را راه، بخصوص دو بانده کردن محور جهرم- لارستان-بندرعباس دانست و گفت: با توجه به اینکه این محور یکی از پر ترددترین و پر حادثه ترین محورهای کشور می باشد، وزارت راه و شهرسازی می بایست به این مهم اهمیت دو چندان بدهد تا شاهد روان سازی در این جاده اصلی باشیم و از کاهش تصادفات کاسته شود.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور شیراز- جهرم- لارستان-بندرعباس پرترافیک و حادثه خیز است؛ اظهار داشت: حجم زیاد ترافیک وسایل نقلیه سبک و سنگین در این محور صبر و حوصله را از همگان گرفته است که باید، توجه بیشتری به این محور بشود و به این پروژه سرعت بخشید.

حسنی ادامه داد: بنا داریم با توجه به مشکلات و مخاطرات این مسیر و نقشی که در اقتصاد ملی و منطقه ای دارد، با استفاده از ظرفیت و توان نمایندگان، مجموعه استانداری و وزارت راه و شهرسازی عملیات اجرایی این محور را تسریع نماییم، چرا که این محور مواصلاتی ملی است و تبعات و فواید آن منحصر به شهرستان های لارستان و جهرم نمی شود، بلکه در طول ایام سال مورد استفاده پر حجم مسافران و گردشگران از مرکز، شمال و حتی جزایر و بنادر جنوبی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه  از ۱۰۵ کیلومتر حوزه استحفاظی لارستان به سمت جهرم، تاکنون ۳۲ کیلومتر آن دو بانده و به بهره برداری رسیده است؛ افزود: همچنین ۲۱ کیلومتر آن  نیز در حال اجرا و در تلاش هستیم مابقی آن که ۵۵ کیلومتر است، هر چه سریعتر مجوز مناقصه آن اخذ گردد، تا انشاالله در سالهای آینده شاهد دو بانده شدن این محور باشیم.

فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان کرد: به گفته مسئولین اداره کل راه و شهرسازی لارستان، برای اجرای این ۵۵ کیلومتر، حدود ۸۳ میلیارد تومان بودجه نیاز است که بایستی پیگیری شود که این مبلغ جذب گردد.

لازم به ذکر است که از طرف جهرم نیز ۱۵ کیلومتر در حال اجراست که تاکنون ۸۰ در صد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد و ۴۰ کیلومتر باقی مانده نیز در حال بررسی جهت جذب اعتبار آن می باشد.

در این نشست همچنین علیرضا صحرائیان و ابراهیم خرم فرمانداران شهرستان های جهرم و زرین دشت، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، عبدالمجید دستاران مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان، حسن شعبانی رییس اداره راه و شهرسازی جهرم، نسرین زارعی بخشدار مرکزی جهرم و نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان های لارستان، جهرم و زرین دشت در شورای استان فارس هم نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

در ادامه فرمانداران شهرستان های لارستان، جهرم و زرین دشت از محور جهرم- لارستان و لاین دوم تونل وحدت لارستان نیز بازدید نمودند.


3 نظر

  1. ناشناس گفت:

    1

    0

    زرین دشت این وسط چکاره س؟

  2. محمد گفت:

    0

    0

    کلید گمشده ی لار که خیلی دیر پیدا شد

  3. محمد گفت:

    1

    0

    برای توسعه ی لارستان و حاجی اباد باید از ظرفیتهای هردو بیشتر استفاده شود . حاجی اباد می تواند بعنوان یک همسایه ی موثر و کارا برای لار ایفای نقش کند . می توان گفت تاثیر زرین دشت از بستک برای لار بیشتر می باشد

ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان