میزان رضایت مندی شما از عملکرد شورای چهارم شهر لار چقدر است؟

نتایج

Loading ... Loading ...

انتشار در27 می 2015 ساعت 1:17 ق.ظ سرویس:برگزیده ها بدون دیدگاه 1,420 بازدید

فرماندار نيازمندي هاي ثبت احوال لارستان را براي مديركل تشريح كرد

فرماندار نيازمندي هاي ثبت احوال لارستان را براي مديركل تشريح كرد

مدیر کل ثبت احوال فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ عليرضا انصاري مديركل ثبت احوال استان فارس به همراه معاونين و رئیس حراست، با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ديدار و گفتگو كرد.

New-Image

در اين ديدار ابتدا نجیب زاده  در سخنانی از خدمات مديركل و مجموعه ثبت احوال استان تشكر کرد و گفت: با توجه به وسعت، جمعیت و پراکندگی زیاد منطقه لارستان، می بایست به این شهرستان توجه بیشتری شود.

وی از مدیر کل ثبت احوال خواستار تامین وسیله نقلیه و تجهیزات اداری، افزایش نیروی انسانی، تجهیز زیر ساخت صدور کارت هوشمند ملی جهت ادارات ثبت احوال لارستان، جویم، اوز و نمایندگی های بیرم، بنارویه و صحرای باغ شد.

مديركل ثبت احوال فارس هم با اشاره به بیان اینکه ثبت احوال يك دستگاه حاكميتي خدمات رسان می باشد، گفت: كار در مجموعه ثبت احوال بر خلاف ظاهر ساده از حساسيت و ظرافت خاصي برخوردار است و باید تلاش کنیم رضايت مردم را در عرصه خدمت رساني به وجود آوريم.

مديركل ثبت احوال استان اظهار داشت: تا بحال هر جایی که خدمت کرده ام سعی نموده ام در خصوص ساخت و ساز ساختمان و تجهیزات  اداری  خوب عمل کنم و برای احداث ساختمان جدید این شهرستان نیز در صورت تامین اعتبار این مهم انجام می گیرد.

وی از دهیاران منطقه هم خواست که جهت ثبت وقایع حیاتی (ولادت و فوت ) به موقع و در مهلت قانونی با ماموران ثبت احوال در مامورین ده گردشی ها همکاری نمایند.

انصاری در پایان سخنانش تاکید کرد: صدور کارت های ملی هوشمند بصورت همگانی از نیمه دوم سال ۹۴ انجام می گیرد.

 


ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان