میزان رضایت مندی شما از عملکرد شورای چهارم شهر لار چقدر است؟

نتایج

Loading ... Loading ...

انتشار در۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۰ ب.ظ سرویس:عناوین اصلی 6 دیدگاه 273 بازدید

قطار مشهد، تهران و اصفهان در ایستگاه درز و سایبان لارستان/ استقبال مردم باعث رونق این ایستگاه خواهد شد+ برنامه حرکت قطارها

قطار مشهد، تهران و اصفهان در ایستگاه درز و سایبان لارستان/ استقبال مردم باعث رونق این ایستگاه خواهد شد+ برنامه حرکت قطارها

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، در اواسط مرداد ماه ۹۷ آبنمای درز و سایبان یکی از پروژه های راهسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان با حضور حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولین منطقه به بهره برداری رسید و لارستان به ایستگاه راه آهن درز و سایبان و همچنین استان کرمان متصل گردید.

محمدیان معاون راه آهن هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اتصال راه ارتباطی لارستان به ایستگاه درز و سایبان تجهیز ایستگاه راه آهن در دستور کار این اداره کل قرار دارد و درصورت استقبال مردم منطقه از این ایستگاه در آینده نزدیک توقف کامل قطارها در این ایستگاه انجام و طبیعاً با توجه به استقبال مسافران خدمات به این ایستگاه افزایش خواهد یافت.

گفتنی است در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۹۷ از سوی دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با پورفخری مدیر کل راه آهن هرمزگان مکاتبه ای صورت گرفت و از وی درخواست شد تمامی قطارهای عبوری از این ایستگاه جهت سوار شدن مسافران توقف نماید و همچنین این ایستگاه جهت رفاه مسافران منطقه تجهیز و از همه مهمتر سهمیه مسافر به این ایستگاه تعلق گیرد تا ضمن خرید آسانتر بلیط هزینه کمتری نیز پرداخت کنند.

پور فخری مدیرکل راه آهن هرمزگان نیز در پاسخ به نامه دکتر جعفرپور در تاریخ های ۲۴ مرداد ماه و ۱۰ شهریور ماه ۹۷ مکاتباتی با شرکت راه آهن در خصوص توقف قطار و همچنین اختصاص سهمیه بلیط برای مسافران این ایستگاه انجام داد که خوشبختانه با توقف کلیه قطارها در این ایستگاه موافقت حاصل شد و امیدواریم هرچه سریعتر سهمیه بلیط برای مسافران از این ایستگاه نیز در نظر گرفته شود.

باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان نیز ضرورت توجه به این ظرفیت را چنین تشریح کرد: با بهره برداری از آبنمای۳۰۰ متری درز و سایبان علاوه بر خارج کردن این منطقه از بن بست، ضمن اتصال لارستان  به ایستگاه راه آهن کاهش ۱۰۰ کیلومتری لارستان به استان کرمان و ۳۰۰ کیلومتری لارستان به مشهد مقدس را به همراه خواهد داشت و همچنین بهترین مسیر برای دسترسی استان کرمان به منطقه عسلویه و همچنین اتصال غرب و شرق استان هرمزگان است.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان افزود: جهت بهبود وضعیت جاده و تردد هر چه بهتر مردم از این محور بخش زیادی از مسیر که آسفالت آن فرسوده شده بود ترمیم شده و قرارداد ۷ کیلومتر آسفالت گرم با پیمانکار جهت روکش آسفالت بسته شده و در نقاط حساس این محور تابلو های اطلاعاتی و راهنمایی نصب گردیده و خط کشی نیز در نقاط مورد نیاز این محور انجام گردید و چند تابلو اطلاعاتی در حال تهیه است که در دوراهی سیرجان- بندرعباس و لار- بندرعباس جهت راهنمایی مسافران نصب خواهد شد.

شایان ذکر است ایستگاه راه آهن درز و سایبان از امکاناتی همچون سالن انتظار، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سیستم سرمایشی و پارکینگ بهره مند است و استقبال مردم منطقه از این ایستگاه می تواند زمینه ساز رونق و خدمات بیشتر به این ایستگاه و مردم منطقه شود.


6 نظر

  1. ناشناس گفت:

    0

    0

    توقف در ایستگاه زاهد محمود فقط دو دقیقه!!! مگه میشه؟ مگه داریم؟!

    • روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان گفت:

      0

      0

      با سلام اکثر ایستگاههای کشور ۲ دقیقه هستش بغیر از ایستگاههای اصلی
      به طور مثال برای سوار شدن شما در اتوبوس چند دقیقه طول می کشه بعید می دونم بیشتر از یک دقیقه طول بکشه
      ضمنا اگه مردم استقبال کنن این زمان بیشتر هم خواهد شد و یاد اور بشم درر حال حاضر اکثر پرسنل این اداره کل از این ایستگاه تردد می کنن و تا حالا هیچ مشکلی نداشته اند

  2. لاری گفت:

    0

    0

    دو دقیقه؟!!!
    سرعت نور هم که باشه با این همه سرعت نمیشه سوار شد

  3. جواد م گفت:

    1

    0

    دکتر جعفرپور قول دادن راه اهن تا لار مياد،نه اينکه الان بيش از ۱۷۰کيلومتر بزنيم بريم دنبال قطار اونم تو بره بيابون ،که دور تا دورت پشه پر نميزنه و ادم ياد فيلمهاي هاليوودي ميفته که يه ابادي وسط بيابون خشک و بي اب و علف بود

  4. ابوذر گفت:

    0

    0

    جهت اطلاع بعنوان مثال قطار مشهد بندرعباس ،دهها ايستگاه بين راهي اصلي مثل ايستگاه سيرجان و بافق ،و….وجود دارد که قطار در اين ايستگاههاي زيبا توقف ده الي پانزده دقيقه اي ويا بيشتر دارد ،و يک سري ايستگاههاي فرعي مثل زاهدمحمود ،تزرج،تسوج و …که امکاناتي بسيار کمتر داشته و فقط براي استفاده جهت ترميم خطوط ،استفاده روستاييان ،جابجا کردن خطوط و… که توقف قطار در اين ايستگاهها کمتر از دو دقيقه ميباشد و باصطلاح در حد نيش ترمز ،اميدواريم مسوولان دلمان را به اينها خوش نکنند و پيگير انتني راه اهن لار اتصال به راه اهن زاهدمحمود باشند

  5. همشهری گفت:

    0

    0

    آدم باید عقلش از دست داده باشه که بره از بیابان این همه راه رو طی کنه برسه به ایستگاه.
    آقای نماینده گفتن از لار منظورشون شهر لار بود یا بیابان لار؟؟؟

ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان