میزان رضایت مندی شما از عملکرد شورای چهارم شهر لار چقدر است؟

نتایج

Loading ... Loading ...

انتشار در۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۵ ب.ظ سرویس:اجتماعی 13 دیدگاه 296 بازدید

نشست نماینده و مدیران راه لارستان در وزارتخاته/ ۱۳ کیلومتر از جاده لار-جهرم پیمان سپاری و ۱۰ کیلومتر به زودی دوبانده می شود

نشست نماینده و مدیران راه لارستان در وزارتخاته/ ۱۳ کیلومتر از جاده لار-جهرم پیمان سپاری و ۱۰ کیلومتر به زودی دوبانده می شود

پس از تصادف مرگبار ۱۰ تیرماه در جاده لار-جهرم و بروز نارضایتی و اعتراضات مردمی حالا مسئولان لارستان فعال تر از گذشته درپی حل بخشی از مشکلات این جاده ترانزیتی هستند.

در همین حال دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش طی نامه ای از برگزاری نشستی در وزارتخانه راه و شهرسازی کشور باحضور دکتر جعفرپور و مدیران اداره کل راه لارستان خبر داده است. نامه دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش را در ادامه بخوانید:

***

هرچند دو حادثه دردناک رانندگی در محور لار_جهرم که سوگمندانه منجر به درگذشت تعداد قابل توجهی از همشهریان و هموطنان گردید و به دنبال آن تلاش برخی برای بهره گیری از شرایط موجود و تسویه حساب سیاسی، مدتی فضای شهر را تحت تاثیر قرار داد اما فارغ از این شرایط دشوار و از قبل از این حوادث تلخ، محور ترانزیتی جهرم _لار _بندر عباس در اولویت پیگیری نماینده قرار داشته که مستندات پیگیری های متعدد مکتوب و جلسات فراوان در هنگام مقتضی قابل ارائه می باشد.

در راستای همین پیگیری ها، ماه گذشته مبلغ ۱۹/۵ میلیارد تومان اوراق سهام برای حوزه راه لار _جهرم تحصیل و بین پیمانکاران توزیع گردید.

علاوه بر این قبل از حادثه ۱۰ تیر ماه، قرار جلسه با دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهر سازی قطعی شده بود که امروز ۱۵ تیرماه با پیگیری مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان دستوری از دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر بازدید دکتر عدل مسئول امور زیربنایی سازمان برنامه از منطقه گرفته شد و با ملاقات نماینده با دکتر عدل برنامه بازدید تنظیم گردید. (هر چند سه ماه قبل دکتر جعفرپور در دیدار با دکتر عدل برای حضور در منطقه و بازدید طرح های زیربنایی دعوت بعمل آورده بود.)

گفتنی است بعد از ظهر شنبه ۱۵ تیرماه جلسه وزارت راه با حضور دکتر جعفرپور، مهندس باقری فرد، مهندس ریاحی، مهندس شاکری، مهندس دستاران و مهندس سعیدی از بنیاد مسکن و از سوی وزارتخانه آقای دکتر خادمی و معاونان وی  برگزار گردید و پس از بیان مطالبه به حق مردم شهرستان و توصیف شرایط حاکم بر منطقه و تبیین شرایط فنی مسیر از لحاظ میزان تردد و مخاطرات آن، در گام اول مجوز پیمان سپاری ۱۳ کیلومتر دیگر باند دوم مصوب گردید و مقرر شد با سفر هیات وزارتخانه به همراه دکتر عدل مجوز ۱۰ کیلومتر دیگر از باند دوم صادر گردد.

همچنین مقرر گردید هر اعتباری که به محور لار _ جهرم و لار_ بندرعباس اختصاص یابد به نسبت طول راه های هر حوزه تقسیم شود.

انشاالله با تداوم پیگیری ها در زمینه باند دوم راه جهرم _ لار_ بندرعباس شاهد تحقق مطالبه بحق مردم در این خصوص باشیم.


13 نظر

  1. لاری گفت:

    1

    1

    بالاخره مسئولین به فکر لارستان افتادند هر چند خیلی دیر!

  2. فاطمه گفت:

    3

    0

    والا ده ساله وعده های سرخرمن به مردم میدین من هر فهفته میرم شیراز وبرمیگردم به خدا همش دوتا ادم وایسادن با دوتا ماشین کار میکنندفکر کنم دیگه واسه دونسل بعد ما اماده بشه.

  3. جعفر گفت:

    4

    0

    دستشون درد نکنه ،اگر جناب جعفرپورو مديرکل محترم هر سال پيگير گرفتن اعتبار ده کيلومتر از دو بانده کردن محور لار جهرم و لار بندر بودن تا الان مي بايست هشتاد کيلومتر بزرگراه داشته باشيم .

  4. لاري گفت:

    2

    0

    به قول اقاي باقري فرد ما ۲۲ کيلومتر پروژه در حال اجرا در محور لار جهرم و لار بندر داريم .البته قربون يکيش ،همه اين پروژهها خوابيده و غير فعال ،پس به نظرم همين سيزده کيلومتر هم به سرنوشت آن ۲۲ کيلومتر مبتلا ميشه و فقط براي دهان مردم بستن هستش و بس

  5. مسعود گفت:

    0

    1

    نامه بلند بالا نوشتين و همه جا تو بوق و قرنا گذاشتين ، واسه مجوز ۱۰۰کيلومتر بزرگراه ،حالا ۱۳کيلومتر گرفتين شوق ميکنين

  6. ناشناس گفت:

    3

    1

    مدیر بی لیاقت استعفا استعفا

  7. ناشناس گفت:

    3

    0

    یعنی مسئولین لار نمیتونستن زودتر از این اتفاقا دست به کار بشن…اگر زودتر هم میتونستن پیگیری اینچنینی بکنن و نکردن خون همه جانباختگان به گردن انهاست

  8. اوزی گفت:

    1

    1

    زیاد. احسا ساتی. نشید. این. کار ها. هنوز خیلی. کار. داره. اگر. وصع. بودجه. این. دولت بهمین. منوال. باسه. سالها. طول. میکشه.

  9. ناشناس گفت:

    3

    1

    الان بهترین فرصت هست تا خیرین لارستانی ائتلاف کنند و بجای کارهای پراکنده داراییهایشان را یکجا جمع کنند و اتوبان خصوصی بسازند.از محل دریافت عوارض اتوبان هم میتوانند هزینه نگهداری راه را تامین کنند.ساخت بیمارستان تامین اجتماعی ،درمانگاه یا تجهیز چند اداره و ….در شرایط فعلی دردی از ما دوا نمیکند

    • ناشناس گفت:

      2

      0

      پیشنهاد خوبی است البته اگر خیرین همت کنند هم کار عام منفعه هست هم باعث درامدزایی وهم ایجاد اشتغال میشود

    • ناشناس گفت:

      0

      2

      برو مسخره از خودت کن.خیر خیر خیرین

    • ناشناس گفت:

      2

      0

      اقای ناشناس ۷:۱۱ برو بشین تا دولت ونماینده برات کاری بکنه مثل این چند سال .پیشنهاد ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک توسط خیرین و ادمهای سرمایه دار بوده جهت رفاه مردم وسرمایه گذاری نه ساختن مسجدو… که هیچ سود مادی هم ندارد.

  10. ناشناس گفت:

    1

    0

    حتما باید کشته میدادیم که آقایان جلسه بگیرند، خدا از سر تقصیرات تان بگذرد

ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان