میزان رضایت مندی شما از عملکرد شورای چهارم شهر لار چقدر است؟

نتایج

Loading ... Loading ...

انتشار در۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۱ ب.ظ سرویس:برگزیده ها 2 دیدگاه 196 بازدید

کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی لارستان در پاسخگویی به شکایات

کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی لارستان در پاسخگویی به شکایات

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان: ناصر فنونی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی لارستان از کسب رتبه برتر این اداره کل درعملکرد پاسخگویی به شکایات دربین دستگاههای اجرایی استان فارس خبرداد.

فنونی اظهار داشت: در همایش سراسری واحد بازرسی و رابطین «مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری» سامد سال ۱۳۹۵ که در استانداری فارس تشکیل شد، اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این اداره کل توانست به این موفقیت دست یابد.

وی گفت: وقتی همکاران ما با روحی بزرگ در راه خدمت رسانی همواره در تلاشند همواره دستان دیگر آنان در دستان خداست و این اندیشه ی والای همه ی خادمان به این نظام مقدس است که در افق بلندش ، دیگر گونه ای جز خدمت یافت نمی شود.

فنونی این موفقیت را حاصل تلاش مدیر کل، مدیران و رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند از طریق سامانه مذکور (سامد) و تلفن ۱۱۱ نسبت به درخواست، گزارش، انتقاد و شکایت خود با دستگاههای اجرایی ارتباط برقرار کنند.


2 نظر

  1. ناشناس گفت:

    0

    0

    فکر کردیم رتبه برتر در راه سازی و توسعه امکانات بدست اوردن

  2. فضل اله گفت:

    0

    0

    از آن لحاظ خيلي خيلي عقبه

ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان