میزان رضایت مندی شما از عملکرد شورای چهارم شهر لار چقدر است؟

نتایج

Loading ... Loading ...

انتشار در14 می 2014 ساعت 1:20 ق.ظ سرویس:گزارش تصویری 2 دیدگاه 2,565 بازدید

گزارش تصويري/ راه يابي اميد «شهرداري لار» به فينال ليگ برتر فوتبال فارس

گزارش تصويري/ راه يابي اميد «شهرداري لار» به فينال ليگ برتر فوتبال استان

امروز سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۳ تيم فوتبال اميد «شهرداري لار» توانست با يك بازي تماشايي و در مرحله نيمه نهايي ليگ برتر اميد استان، تيم قدرتمند «پانيا»ي ميمند را با نتيجه ۴ بر ۱ شكست دهد و به فينال اين دوره از مسابقات راه يابد.

تعدادي از عكس هاي حسين بامداد را از اين بازي كه در لار برگزار شد در ادامه ببينيد:

IMG_4339 IMG_4382 IMG_4399 IMG_4419 IMG_4435 IMG_4464 IMG_4472 IMG_4474 IMG_4494 IMG_4505 IMG_4531 IMG_4545 IMG_4548 IMG_4563_1 IMG_4576_1 IMG_4590_1 IMG_4598_1 IMG_4634_1


2 نظر

  1. ناشناس گفت:

    0

    0

    با تشکر از عکاس برای ارائه گزارش تصویری از این رخداد برای عموم و تلاش در جهت نگاه جدی تر به مقوله عکاسی. چند نکته کوتاه به نظر رسید که امیدواریم عکاس در اینده انها را در پدید اوردن اثار بعدی به کار گیرد. اماتوری بودن عکس ها یکی از نکاتی است که بعضا خود را در غالب عکس ها نشان میدهد. عکاس باید متوجه باشد که ارام ارام باید مانند عکاسان حداقل نیمه حرفه ای یک گونه ی عکاسی را انتخاب نماید تا در ان به بلوغ برسد. اگر اینگونه نباشدعکاس شامل ضرب المثل همه کاره و هیچ کاره میشود. مواردی که به نظر رسید در ادامه می اید: مشخص نیست فوکوس غالب بر ر روی کدام عنصر قاب صورت گرفته. یعنی گاهی تمام عناصر و کاراکترها فلو بودن ( چه در فرم و چه در محتو ا) رابا تمام وجودشان حس میکنند. عکس ها با هدف مشخص و یا القای تمی قابل فهم گرفته نشده. یعنی عکاس پیش از عکاسی و یا به اصطلاح ورود به زمین، استراتژی خاصی برای عکاسی از زمین ، بازی ، شخصیت ها و دیگر عناصر نداشته. عکس زیبا و تاثیرگذار کم داریم یا بهتر است بگوئیم نداریم. اثرگذاری چهار گل زده تیم برنده که نشان از چیرگی تیم شهرداری لار بر تیم مقابل است در تصاویر با قدرت و قاطعیت وجود ندارد. این نقص نشان از عدم امادگی عکاس در به تصویر کشیدن کلیه اتفاقات بازی است. حتی یک صحنه ای اثرگذار و قابل توجه ( تاکید موکد بر قابل توجه) از شادی بازیکنان حاکی از پیروزی بر تیم مقابل در تصاویر وجود ندارد. عکاس باید تمام نود دقیقه و حتی بیشتر ( پیش و پس از بازی) در اختیار بازی باشد تا بتواند گزارش کاملی از واقعه یا بازی را بدهد. یک خط در میان نمی توان گزارش کرد. یا حداقل گزارش خوب و کاملی از کار در نمی اید.حتی تصویری از موضع همراه با ضعف تیم شکست خورده در ناراحتی های حاکی از این چهار گل خورده در تصاویر دیده نمیشود. جهت حفظ اصول زیباشناسی علاوه بر روایت خود اتفاق کادر باید به زیباشناسی در بک گراند قاب هم توجه کرد. در اغلب کادر هایی که انتخاب شده در بک تصویر بازیکن، یک خودرو پیکان یا پراید یا … حضور دارد که گاهی حتی عکسها را به سمت طنز بودن پیش میبرد و حتی گاها احساس میگردد شرکت سایپا یا … اسپانسر بازی است!!! مطمئنا میتوان بازیکن را همراه با اتفاقات اطرافش با بک گراندی زیباتر و مرتبط تر به تصویر کشید. نورسنجی خوبی برای ارائه تصویر در شارپنس قابل قبول صورت نگرفته به گونه ای که رنگ ها در هر تصویر تعریف و شکل متفاوتی پیدا کرده اند. ( مثلا سبز معمولا در هر تصویر میزان پلاس متفاوتی پیدا کرده.) گزارش از حال و هوای تماشاچیان و حس و حالشان ( هر چند تعدادشان کم باشد) وجود ندارد. همچنین گزارشی از حال و هوای علی الخصوص مربیان و نیمکت نشینان و حتی داوران و ناظران و….. در تصاویر دیده نمیشود. عکس پایانی یا همان عکس دسته جمعی فاقد کیفیت است. یعنی اگر تصمیم باشد از این عکس یک تصویر مبنا یا یک پوستر طراحی شود پس از نگاهی کمی دقیقتر متوجه میشوید چهره بازیکن فاقد دو عنصر وضوح و روشنایی در حد نیاز است. موارد زیاد است اما امیدواریم عکاس تنها همین موارد را مورد نظر قرار دهد تا در عکس های بعدی پخته تر عمل کند.

  2. حسين گفت:

    0

    0

    عكس هاي اين بار خيلي بهتر شده اند. خسته نباشي حسين.

ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان