انتشار در13 آوریل 2023 ساعت 4:40 ق.ظ سرویس:برگزیده ها, عناوین اصلی بدون دیدگاه

آمار ۲۷ هزار گردشگر نوروزی در لارستان کاملا واقعی است

رئیس اداره میراث فرهنگی لارستان:

آمار ۲۷ هزار گردشگر نوروزی در لارستان کاملا واقعی است

به گزارش آفتاب لارستان، “محمدابراهیم کیان” رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لارستان در گفت‌وگوی اختصاصی با این رسانه در توضیح ادعای حضور ۲۷ هزار گردشگر نوروزی در لار اظهار داشت:

🔹آماری که امسال گرفته شده از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه است.
🔹این آمار متعلق به کل شهرستان و حداقل است،
این آمار از مراکز اقامتی، خدمات بین راهی، پارک‌ها و مراکز تفریحی و تاریخی، کمپ‌های هلال احمر، مدارس و… گرفته شده است، ما در شهرستان به صورت میانگین یک ماهه، شبی ۴۰۰۰ نفر اسکان داشته‌ایم. لارستان پتانسیل حضور حداکثری مسافر را دارد.
🔹این آمار واقعی است.
🔹باتوجه به تقارن عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، سفرها زودتر آغاز شد، روزانه حدود هزار نفر از مجموعه‌های تاریخی و گردشگری شهر بازدید کرده‌اند و با صحبت‌هایی که با برخی از گردشگران داشتیم متوجه شدیم که شهرِ هدفِ سفرشان، لارستان بود که امیدواریم با تبلیغات خوبی که انجام شد به ویژه با برگزاری جشنواره ملی حلوا مسقطی لاری و خوراک رمضان و همچنین جشنواره صنایع دستی، سوغات و بازی‌های محلی شهر لطیفی و شهر خور، این سفرها در طول سال نیز ادامه داشته باشد.
🔹در پایان لازم می‌دانم از مسئولان به ویژه فرمانداری ویژه لارستان، شورا و شهرداری شهرهای لار، خور و لطیفی، اتاق اصناف و همچنین انجمن‌های مردم‌نهاد تشکر و قدردانی کنم.


ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان