انتشار در16 آوریل 2023 ساعت 6:30 ق.ظ سرویس:اجتماعی, برگزیده ها, عناوین اصلی بدون دیدگاه

بمب خبریِ فوتبالیِ خلوری‌ها در لار می‌ترکد!

بمب خبریِ فوتبالیِ خلوری‌ها در لار می‌ترکد!

تیم‌های برتر فوتسال جنوب فارس و هرمزگان در یک جام میلیاردی رقابت می‌کنند

🔹به گزارش صدای صحرا، باشگاه اتحاد خلور بخش صحرای باغ لارستان با مسئولیت سید هاشم هاشمی اقدام به برگزاری یک سوپرجام فوتسالی با حضور ۱۶ تیم مطرح و برتر در جنوب فارس و هرمزگان خواهد کرد.
🔹 سید هاشم هاشمی درباره جزئیات این سوپر جام فوتسالی اظهار کرد: با هدف ترغیب و تشویق جوانان و رونق ورزش اقدام به برگزاری یک سوپر جام فوتسالی کردیم که پس از گذشت هفت ماه از پیگیری‌ها، کسب مجوز و تهیه تجهیزات و هماهنگی‌ها روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۲۲:۳۰ در مجتمع طوبی لارستان قرعه‌کشی این جام برگزار خواهد شد.
🔹وی افزود: تاریخ برگزاری مسابقات از ۱۳ اردیبهشت تا اول خرداد خواهد بود که در این مسابقات حدود ۱۶ تیم با بازیکنان مطرح و لیگ برتری از جمله سه تیم از بندرعباس، یک تیم از کوخرد، یک تیم از بیرم، تیم افشین پوراحمدی از زروان، تیم براک، تیم شهید چمران لارستان، تیم‌های اوز جوان و شاهین اوز، یک  تیم از بستک، تیم شهر خور، تیم اتحاد گراش و گراش جوان، تیم کشاورزی چاه نهر، و تیم اتحاد خلور به رقابت خواهند پرداخت.
🔹 مسئول باشگاه اتحاد خلور گفت: صفر تا صد هزینه‌ها و هماهنگی مسابقات بر عهده خودمان است و هیئت فوتبال شهرستان لارستان نیز نقش نظارتی خواهد داشت.
🔹 سید هاشم هاشمی افزود: برای تیم اول این مسابقات جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی، برای تیم دوم جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی، بهترین بازیکن، بهترین دروازه‌بان و… نفری ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته‌ایم.
🔹مسئول باشگاه اتحاد خلور با اشاره به شگفتی استفاده از VAR برای نخستین بار در مسابقات گفت: در مسئله داوری به شدت حساس هستیم، اکثر داوران از شیراز هستند و آقایان قاسم نظری و حسین مصلایی دو داور از لارستان در این مسابقات حضور دارند و احتمالا یک داور هم از پارسیان داشته باشیم. در کنار همه اینها از تجهیزات و داور VAR هم استفاده می‌شود.


ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان