فیلم «زنان کوچک» در باشگاه سینمایی این هفته نقد و بررسی می شود

فیلم سینمایی «زنان کوچک» به همت هنرسرای شهروند وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ماه ساعت ۲۰ استثنائا در خانه فرهنگ ۲ واقع در شهرجدید، جنب کتابخانه گنج شایگان نقد و بررسی می شود.

زنان کوچک، یک فیلم آمریکایی در سبک بلوغ و درام تاریخی به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته لوییزا می الکات نوشته شده‌است. مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر بازیگران فیلم هستند.

این فیلم در تاریخ در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ توسط سونی پیکچرز منتشر شد. فیلم با تحسین جهانی منتقدان همراه بود و در زمینه تیم بازیگری و کارگردانی ستایش شد. بنیاد فیلم آمریکا، زنان کوچک را یکی از ده فیلم برتر سال ۲۰۱۹ معرفی کرده است.

فیلم «زنان کوچک»، سی و نهمین فیلمی است که در دوره دوم نشست های سینمایی هنرسرای شهروند لار مورد نقد قرار می گیرد و شرکت در نقد و بررسی آن برای عموم آزاد است.

گفتنی است این فیلم هفتمین فیلم در ژانر «درام» و زیرژانرهای آن در باشگاه سینمایی شهروند لار است. پیش از این چندین فیلم در ژانرهای جنگ و وحشت در این باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.


ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان