گزارش تصویری/ نمایشگاه «صنایع دستی و هنرهای تجسمی» در هنرسرای شهروند گشایش یافت

به گزارش زینب دلام از «آفتاب لارستان»، این نمایشگاه عصر روز جمعه؛ ۱۸ بهمن ماه با حضور محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، سید عبدالمهدی میرپور رئیس شورای اسلامی شهر لار، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، مجید حجتی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نواز شریفی لاری معاون عمرانی و محسن زارع معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، هنرمندان رشته های مختلف هنری و جمعی از هنردوستان افتتاح شد.

محمد رضا قنبرنژاد در افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تبریک دهه مبارک فجر از حضور و فعالیت هنرمندان تشکر و اعلام کرد که شهرداری لار مانند گذشته حامی و همراه هنرمندان رشته های مختلف هنری خواهد بود.

در ادامه محسن زارع، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر شهرداری لار بیشترین میزان حمایت از فرهنگ و هنر را نسبت به شهرداری های هم تراز خود در استان صورت داده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه، برای نخستین بار از سیستم نورپردازیِ تخصصیِ آثار هنری که به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال خریداری شده رونمایی می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار خاطرنشان کرد: نمایشگاه «صنایع دستی و هنرهای تجسمی»شامل ۲۰ اثر نقاشی از هنرمندان جوان شهرستان با تکنیک های مختلف، ۱۰ اثر خوشنویسی از اساتید و هنرجویان انجمن خوشنویسان لارستان و حدود ۱۰۰ اثر از ۳هنرمندان فعال در حوزه های دستی (میناکاری، خراطی، رزین، کاشیکاری و…) است.

به گزارش «آفتاب لارستان»، این نمایشگاه که توسط هنرکده لارستان و به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در محل هنرسرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) برگزار شده تا ۲۴ بهمن هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ میزبان بازدید عموم علاقه مندان خواهد بود.


ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان