انتشار در16 آوریل 2023 ساعت 6:26 ق.ظ سرویس:اجتماعی, برگزیده ها, عناوین اصلی بدون دیدگاه

برای از سرگیری پروازهای شرکت العربیه زحمات زیادی کشیده شد

فرماندار ویژه لارستان در گفت‌وگو با آفتاب لارستان:

برای از سرگیری پروازهای شرکت العربیه زحمات زیادی کشیده شد/ مقصر لغو پرواز مسقط شرکت‌های هواپیمایی بودند

🔸به گزارش آفتاب لارستان، “داریوش دهقان” فرماندار ویژه لارستان در گفت‌وگو با این رسانه با اشاره به راه‌اندازی مجدد پروازهای شرکت العربیه در فرودگاه بین‌المللی لارستان اظهار داشت:

🔹برای راه‌اندازی پرواز شرکت العربیه (لار به شارجه و شارجه به لار) زحمات زیادی کشیده شد، هم نماینده و هم من و مدیرکل فرودگاه لارستان جلسات مختلفی در این زمینه برگزار کردیم تا توانستیم پرواز “شرکت العربیه” را راه‌اندازی کنیم و از طرف دیگر، پرواز “فلای‌دبی” را هم به پروازهای فرودگاه لارستان اضافه کنیم.
🔹به ما قول داده‌اند که “شرکت هواپیمایی قطرایرویز” هم به لار بیاید.
🔹نماینده شرکت العربیه به ما قول داده است که تعداد پروازهای این شرکت به شارجه را به ۷ پرواز برساند و در مورد پرواز ابوظبی هم به ما قول‌هایی داده‌اند.
🔹حدود یک ماه قبل از عید نوروز به ما قول قطعی راه‌اندازی مجدد شرکت هواپیمایی العربیه را دادند، ابتدا قول یک پرواز را دادند، اما ما گفتیم کمتر از پنج پرواز نباشد؛ شرکت در نظر دارد تعداد پروازهای شارجه را به ۷ پرواز برسانند و برای پرواز ابوظبی هم برنامه‌ریزی کند که اگر مسافر داشته باشد حداقل دو پرواز را برای آن در نظر بگیرد.
🔹برای پرواز مشهد، در حال رایزنی با “شرکت هواپیمایی آسمان” هستیم، امیدواریم که درخواست ما را بپذیرد که اگر بیاید با توجه به عِرق مذهبی‌ای که مردم اینجا دارند به نفعش است و از طرفی، اتباع خارجی‌ای که در مناطق جنوب هستند و پروازشان به سمت مشهد است هم می‌توانند از اینجا به مشهد بروند؛ الآن بیشتر اتباع از فرودگاهِ شهرهای دیگر به سمت مشهد و بعد هم افغانستان می‌روند.
🔹برای پرواز شیراز، با توجه به اینکه جاده کمی ایمن‌تر شده است، خیلی کم اتفاق می‌افتد که مسافر با هواپیما بیاید، اما باز هم در حال پیگیری هستیم.
🔹در مورد لغو پرواز عمان (مسقط)، بیشتر، شرکت‌های هواپیمایی مقصر بودند؛ یک جایی که خیلی برای آن ناراحت شدم و زجر کشیدم لغو پروازهای مقسط بود، چون برای راه‌اندازی آن خیلی تلاش کردیم و وقتی راه افتاد به دلیل اختلافاتی که بین شرکت‌های هواپیمایی و فروش بلیت در اینجا به وجود آمد و شرکت‌ها حمایت نکردند این پرواز کنسل شد؛ اما همچنان تلاش می‌کنیم که از طریق شرکت دیگری، پرواز مسقط را دوباره برقرار کنیم.

 


ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان