انتشار در22 آوریل 2023 ساعت 7:13 ق.ظ سرویس:برگزیده ها, گفتگو بدون دیدگاه

سطح مسابقات فوتسال لارستان از همه جا بالاتر بود

سرمربی تیم ستاره‌آبی گراش:

ما تنها تیم مسابقات بودیم که با بازیکنان کاملا بومی آمدیم/ سطح مسابقات فوتسال لارستان از همه جا بالاتر بود/ برای این جام خیلی زحمت کشیدیم

🔸به گزارش آفتاب لارستان، “سعید انصاری”، سرمربی تیم ستاره‌آبی گراش که توانست در این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان لارستان، مقام قهرمانی را با تیم ستاره‌آبی به دست آورد، در گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب لارستان اظهار داشت:

🔹متولد سال ۶۶ هستم و امشب (۳۱ فروردین) شب تولدم است.
🔹زمانی که از تیم شهید چمران بُردیم، یکی از رسانه‌ها این تیتر را زد: “پیروزی غیرت بر ثروت”؛ ما تنها تیم این مسابقات هستیم که فقط با بازیکنان بومی و گراشی آمده‌ایم.
🔹جمعیتی که از گراش به سالن مسابقات آمده، بی‌سابقه بوده است، در ۲۰ سال اخیر، چنین اتحادی در بین جامعه ورزشی وجود نداشته است، چون ما فقط گراشی (بومی) بودیم.
🔹سطح مسابقات فوتسال جام رمضان لارستان، هم امسال و هم در سال گذشته، در ۱۰، ۱۵ سال اخیر، از همه جا بالاتر بوده است‌.
🔹هیات فوتبال لارستان باید قدر آقای منیری و سالن (طوبی) را بداند، چون اگر این مجموعه نبود هیات فوتبال لار هم نمی‌توانست چنین برنامه‌ای را برگزار کند.
🔹باید به حاج‌حسین طارمی‌زاده و همکارانش در هیات فوتبال لارستان دست‌مریزاد گفت، واقعا عالی بودند.
🔹تنها گلایه‌ای که داشتم از داوری مسابقات بود، چون سطح داوری با سطح مسابقات یکی نبود، سطح بازی‌ها از سطح داوری بسیار بالاتر بود.
🔹برای این جام خیلی زحمت کشیدیم، فشار زیادی روی ما بود و چند تیم عوض کردیم، اما الآن خیلی خوشحالم.
🔹چهار تیم در گراش، با اینکه خودشان بازی داشتند، باز هم به ما بازیکن کمکی می‌دادند؛ از تیم‌های “جوشن”، “شهدا”، “اتحاد” و “شاهین” گراش بابت این همراهی تشکر می‌کنم.
🔹گراشی‌ها امشب شرمنده‌ام کردند و از این همه لطف آن‌ها بغضم گرفته است.
🔹دم مسئولان گراش هم گرم، به ویژه آقای جوکار رئیس هیات فوتبال این شهر، آقای افشار رئیس اداره تربیت بدنی، نماینده مجلس، فرماندار گراش و رئیس و اعضای شورای شهر؛ جا دارد از حمایت‌ها و کمک‌هایشان تشکر و قدردانی کنم.

 


ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان