انتشار در13 می 2023 ساعت 3:13 ق.ظ سرویس:گفتگو بدون دیدگاه

«پیله پروانه» ترکیبی از مهد کودک و کلینیک روان‌شناسی است

مدیرموسسه “پیله پروانه”:

این موسسه ترکیبی از مهد کودک و کلینیک روانشناسی است

به گزارش آفتاب لارستان، “مهسا صدیقی” مدیرموسس “پیله پروانه” و کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی در گفت‌وگوی اختصاصی با این رسانه در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز و هدف از راه‌اندازی آن اظهار داشت:

🔹پیله پروانه، موسسه‌ای است که از طریق بازی و روان‌شناسی، به رشد و تربیت کودکان کمک می‌کند.
🔹همه پرسنل و مربیان این موسسه، مدرک بین‌المللی روان‌شناسی دارند و برای اولین بار است که در لار چنین موسسه‌ای راه‌اندازی شده است که تمام پرسنل و مربیان آن روان‌شناس هستند.
🔹در این مرکز، بازی‌های روان‌شناسی برای کودکان ایده‌پردازی و طراحی شده است، همچنین در کنار آن اگر مادری در مورد فرزندش نیاز به مشاوره داشته باشد می‌تواند با ما در ارتباط باشد.
🔹موسسه پیله پروانه ترکیبی از مهد کودک و کلینیک روان‌شناسی است که سعی می‌کنیم با هزینه‌ای مناسب‌تر، رفتار بچه‌ها را به کمک والدین بررسی و تا جایی که می‌توانیم اصلاح کنیم.
🔹در این موسسه، برنامه استعدادیابی کودکان به کمک بازی صورت می‌گیرد تا از الآن مسیر آینده‌شان را مشخص کنند و پدر و مادر راحت‌تر بتوانند فرزندان‌شان را در زمینه‌ای که استعداد دارند رشد دهند؛ به عبارت دیگر، آموزش‌هایی که در این مرکز صورت می‌گیرد جدید، متفاوت و براساس اصول روان‌شناسی است.
🔹گروه‌های هدفی که می‌توانند در موسسه پیله پروانه ثبت‌نام کنند، کودکان ۳ تا ۵ سال هستند؛ دلیل انتخاب این رده سنی نیز این است که سن ۳ تا ۵ سال، حساس‌ترین دوره زندگی به شمار می‌رود.
🔹در این مرکز، سعی می‌کنیم تاثیر آسیب‌های نادرستی که در این سن از طرف جامعه یا پدر و مادر به کودک وارد شده را کم کنیم و همچنین، به پدر و مادر آموزش دهیم که چگونه با فرزندان‌شان رفتار کنند تا در آینده آسیب‌های کمتری به آن‌ها وارد شود.
🔹برنامه‌هایی که در این موسسه صورت می‌گیرد در راستای پاسخ به دغدغه‌های والدین است؛ کارشناسان ما سعی می‌کنند که علاوه بر کشف استعداد کودکان، به بالا بردن اعتماد به نفس و عزت نفس آن‌ها و حل مشکلات‌شان نیز کمک کنند.
🔹ما در برنامه‌هایمان سعی می‌کنیم بیشتر روی مهارت کودکان از جمله مهارت دست‌ورزی، مهارت‌های ارتباطی، مراقبت کردن از خود، حفظ استقلال، کنترل هیجان، نظم و قانون‌پذیری، حل مسئله، تصمیم‌گیری، تقویت و کنترل احساسات، خودآگاهی، خلاقیت و… کار کنیم.
🔹فعالیت‌های موسسه پیله پروانه حول محور تقویت مهارت‌های زندگی برای کودکان، از جمله استقلال و آماده شدن برای ورود به جامعه و مهارت‌های فرزندپروری برای والدین صورت می‌گیرد.
🔹گفتنی است علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد موسسه “پیله‌ پروانه” می‌توانند به آدرس اینستاگرام این موسسه به نشانی pileparvaneh مراجعه کنند یا با شماره پشتیبانی ۰۹۳۶۰۹۳۱۹۰۳ تماس گیرند.


ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان