انتشار در13 آوریل 2023 ساعت 4:36 ق.ظ سرویس:برگزیده ها, عناوین اصلی بدون دیدگاه

به جویم اداره و به لار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بدهید

حسین‌زاده در دیدار با وزیر فرهنگ:

به جویم اداره و به لار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بدهید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده روز دوشنبه، ۲۱ فروردین‌ماه به ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همسایگی ساختمان مجلس شورای اسلامی رفت و با دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد دیدار و گفت‌وگو کرد.
🔸وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری جنوب فارس و هنرمندان و گروه‌های فرهنگی و هنری بسیاری که در این خطه فعالیت دارند، خواستار حمایت جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان، جشنواره‌های فرهنگی و هنری و هیات‌های مذهبی شد.
🔸نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی همچنین از دکتر اسماعیلی دعوت کرد تا سفری به حوزه انتخابیه داشته باشد که این درخواست مورد استقبال وزیر قرار گرفت.
🔸در ادامه این دیدار، مهم‌ترین مسائل و مشکلات هر شهرستان بیان شد که حسین‌زاده درباره «لارستان» گفت: کمبود بودجه و نیروی انسانی و عدم برخورداری از ساختمانِ اداریِ مستقل از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان است و درخواست می‌شود تا ضمن ارتقای اداره فرهنگ و ارشاد لارستان به اداره کل، هنرستان هنرهای زیبا نیز در این شهرستان ایجاد شود.
🔸وی در خصوص مهم‌ترین نیازمندی‌های شهرستان «خنج» نیز تصریح کرد: تامین امکانات و تجهیزات مجتمع فرهنگی هنری خنج، افزایش نیروی انسانی و حمایت از جشنواره مولودی‌خوانی از مهم‌ترین خواسته‌های این شهرستان است.
🔸ثبت جشنواره رضوی در جشنواره‌های ملی، ارتقای نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره، اختصاص بودجه و تجهیزات برای بازسازی سینما فرهنگ، تامین نیروی انسانی نمایندگی و اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی از درخواست‌های نماینده برای شهرستان «گراش» بود.
🔸حسین‌زاده در رابطه با شهرستان «اوز» نیز از دکتر اسماعیلی خواست تا نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به اداره ارتقا یابد و سالن همایش و نگارخانه نیز در ساختمان اداری که توسط خیرین ایجاد شده است، ساخته شود.
🔸نماینده مردم جنوب فارس همچنین از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا اداره یا نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان تازه‌تاسیس «جویم» ایجاد شود.
🔸حمایت از حوزه کتاب و کتابخوانی و اختصاص کتاب‌هایی نفیس برای حوزه انتخابیه از دیگر درخواست‌های مهندس حسین‌زاده بود.

 


ارسال نظر

طراحی و توسعه توسط رضوان